Effektiv håndtering af coronavirus i rengøring og service


 

Daglig smitteforebyggende rengøring


COVID-19 har siden marts måned dikteret hverdagen for os alle sammen. I Anders Andersens Rengøring har vi proaktivt og i tæt samarbejde med vores kunder løbende tilpasset indsatserne i rengøringen i henhold til sundhedsmyndighedernes opdatering af retningslinjer og anbefalinger, bl.a. med ekstra serviceydelser og hygiejneløsninger. Vi oplever et tæt og tillidsfuldt samarbejde med alle kunder om at sikre effektiv håndtering af COVID-19 i rengøringen for at undgå smittespredning. Mange tak for det!

Få viden, erfaring og gode ideer fra vores andre kunder


Vi indhenter hele tiden ny viden om effektive produkter og løsninger til håndtering af COVID-19, og vi indsamler værdifuld erfaring fra vores mange kunders forskellige måder at håndtere udfordringerne med COVID-19. Vi stiller al vores viden og erfaring til jeres rådighed. Gode ideer og løsninger i én virksomhed kan måske være til inspiration i andre. Dette kan også handle om at påvirke brugeradfærd og herigennem mindske smitterisikoen.

Generelle smitteforebyggende aktiviteter


Vi har konstant fokus på evt. nye retningslinjer og på at sikre vores kunder en effektiv smitteforebyggende rengøring ud fra den viden og de konkrete erfaringer, vi hele tiden opsamler. Herunder er en række eksempler på vores coronarelaterede rengøringstiltag.
Hurtig hjælp til ekstra rengøring
Ekstra grundig og desinficerende rengøring på toiletter flere gange dagligt; toilet, håndvask mv. samt ekstra fokus på opfyldning af sæbe, papir mv.
Løbende afspritning/desinficering af håndtag, gelændere, overflader mv.
Let tilgængelige håndspritløsninger forskellige steder i virksomheden.
Rengøring af ’free seating’ kontorpladser, så de hurtigt er klar til næste bruger.
Specialteam til desinficering, der hurtigt rykker ud og desinficerer efter tilfælde med coronasmitte.
Vores rengøringsteknikere og produktansvarlige er hele tiden til rådighed med gode råd og vejledning.
COVID-19 i relation til vores egne medarbejdere

Oversigt med konkrete rengøringspunkter og hygiejneservice


Klik her og se oversigt med konkrete rengøringspunkter i relation til COVID-19 og de smitteforebyggende produkter, vi kan levere (fx mundbind, håndsprit mv.). Har du spørgsmål til oversigten, så kontakt os meget gerne på info@aaren.dk eller ring 43 99 99 99 og spørg efter vores rengøringsafdeling.

OBS! Ved smittetilfælde - Ved et konstateret tilfælde af smitte kan vores skadeserviceteam (iført heldragt) akut træde til og udføre en såkaldt ’nulstilling’ af det smitteramte lokale. Alternativt kan teamet udføre ’isolering’ af lokalet, der herefter skal stå urørt i fem dage. Begge aktiviteter følges op af intensiveret rengøring i en periode. Ved akut behov for desinficering uden for normal arbejdstid kan du kontakte Skadeservice direkte på 43 99 99 98, der svares døgnet rundt.

Skal vi holde et møde med status/fokus på håndtering af COVID-19 hos jer?


På et møde (pt. telefon/Teams) kan vi sammen se på muligheder for at optimere i forhold til den aktuelle situation hos jer og ud fra de ideer og erfaringer, vi har indsamlet.

Kontakt blot info@aaren.dk eller ring 43 99 99 99, hvis I kan have gavn og glæde af en sådan dialog.