Altid fokus på kvalitet
Det er i vores DNA
Tid til kvalitet
Og udføre et fejlfrit stykke arbejdeAnders Andersen grundlagde sin virksomhed, fordi han ville have tid til at udføre et fejlfrit stykke arbejde og efterfølgende rydde ordentligt op. Derfor sætter Anders Andersens Rengøring standarden for kvalitet højt.
Det er basis for alt, hvad vi foretager os. Kvalitet er dybt integreret i vores virksomhedskultur, så vi har fokus på at levere kvalitetsarbejde – uanset hvad man arbejder med.
Fundamentet i vores kvalitet er:
Vi vil fastholde kvalitet
Via gennemtænkte og tilpassede løsningerVi har stor fokus på at fastholde vores høje kvalitet. Vi udvikler altid gennemtænkte løsninger, der er tilpasset den enkelte kunde.
Derudover udfører vi effektive og hyppige kvalitetsvurderinger med den nyeste teknologi i henhold til de skrappeste kvalitetskrav. Vores kunder ønsker en ensartet høj kvalitet hver dag – år efter år. Og det kan vi levere!
Vores løbende vurderinger af vores arbejde er derfor en garanti for kvalitet, stabilitet og pålidelighed. Vores kunder bliver hos os i mange år, fordi vi netop leverer stabil, høj kvalitet dag efter dag, måned efter måned, år efter år.
”Vi skulle kunne stole på, at opgaverne blev klaret. Og det har vi fået med Anders Andersens Rengøring...”
M-huset - Gunner M. Bendtsen
Vi ønskede bl.a. at sikre et ensartet kompetenceniveau, ensartet daglig styring, efteruddannelse og ergonomi...
Henrik Schneller - Chef for AL Facility Management
Fastlagte procedurer
Vi har desuden fastlagte procedurer for, hvorledes kvalitetsvurderingerne foregår inden for hvert serviceområde.
Procedurerne tager udgangspunkt i samme kvalitetsfilosofi. Hvert enkelt rengøringsområde vurderes ud fra specifikke vurderingspunkter, som tildeles en karakter i henhold til vores kvalitetsskala, der går fra 1 til 4, hvor 1 er det bedste. Vi vurderer hver dag vores arbejde – for at sikre, at vi leverer en høj kvalitet.
- Vores tilsynsførende udfører visuel kontrol dagligt.
- Vores serviceledere og inspektører udfører løbende hands-on kontrol, så alle rengøringspladser bliver gennemkontrolleret hver måned.
- Vores kvalitetscontroller udfører kontinuerligt uanmeldte ekstra-kontroller og fører tilsyn på alle rengøringspladser.
Dokumentation for kvalitet
Via vores kvalitetsvurderinger udarbejder vi rapporter med karakterer og kommentarer til og for vores kunder, der ønsker dokumentation for kvaliteten. Disse kvalitetsrapporter omfatter også vurderingerne fra vores kvalitetscontroller.
Vi ønsker at levere en service, som er så tæt på ”Meget tilfredsstillende” som muligt - dvs.1 på vores kvalitetsskala. Målet er et kvalitetsgennemsnit på 1,30 eller lavere pr. år. Dette mål er en direkte afspejling af vores holdning til kvalitet.
Vores kvalitetsgennemsnit på 1,30 blev fastsat i 2012, og målet er nået lige siden. Den unge Anders' fokus på god kvalitet og ordentlig service er fortsat helt grundlæggende, og kvalitet er netop, hvad vi er kendt for indenfor vores tre kerneområder: Erhvervsrengøring, Vinduespolering og Ejendomsservice.
Vil du vide mere om vores kvalitetssikringssystem, er du velkommen til at kontakte os.

Brug for rengøring?
Tøv ikke med at kontakte os, hvis du vil have et tilbud på rengøring, vinduespolering eller ejendomsservice med omtanke for miljøet.