ALTID FOKUS PÅ KVALITET

Det er i vores DNA


 

Tid til kvalitet

Og udføre et fejlfrit stykke arbejde

Anders Andersen grundlagde sin virksomhed, fordi han ville have tid til at udføre et fejlfrit stykke arbejde og efterfølgende rydde ordentligt op. Derfor sætter Anders Andersens Rengøring standarden for kvalitet højt.

Det er basis for alt, hvad vi foretager os. Kvalitet er dybt integreret i vores virksomhedskultur, så vi har fokus på at levere kvalitetsarbejde – uanset hvad man arbejder med.

Fundamentet i vores kvalitet er:

En gennemtænkt løsning
Individuel kundetilpasning
Målrettet uddannelse af medarbejderne
Velordnede ansættelsesforhold
Præcise arbejdsplaner
Hyppige kvalitetsvurderinger
Løbende optimering
Effektive akutprocedurer og hurtig respons

VI VIL FASTHOLDE KVALITET

Via gennemtænkte og tilpassede løsninger

Vi har stor fokus på at fastholde vores høje kvalitet. Vi udvikler altid gennemtænkte løsninger, der er tilpasset den enkelte kunde.

Derudover udfører vi effektive og hyppige kvalitetsvurderinger med den nyeste teknologi i henhold til de skrappeste kvalitetskrav. Vores kunder ønsker en ensartet høj kvalitet hver dag – år efter år. Og det kan vi levere!

Vores løbende vurderinger af vores arbejde er derfor en garanti for kvalitet, stabilitet og pålidelighed. Vores kunder bliver hos os i mange år, fordi vi netop leverer stabil, høj kvalitet dag efter dag, måned efter måned, år efter år.

 
 

Fastlagte procedurer


Vi har desuden fastlagte procedurer for, hvorledes kvalitetsvurderingerne foregår  inden for hvert serviceområde.

Procedurerne tager udgangspunkt i samme kvalitetsfilosofi. Hvert enkelt rengøringsområde vurderes ud fra specifikke vurderingspunkter, som tildeles en karakter i henhold til vores kvalitetsskala, der går fra 1 til 4, hvor 1 er det bedste. Vi vurderer hver dag vores arbejde – for at sikre, at vi leverer en høj kvalitet.

  • Vores tilsynsførende udfører visuel kontrol dagligt.
  • Vores serviceledere og inspektører udfører løbende hands-on kontrol, så alle rengøringspladser bliver gennemkontrolleret hver måned.
  • Vores kvalitetscontroller udfører kontinuerligt uanmeldte ekstra-kontroller og fører tilsyn på alle rengøringspladser.

Dokumentation for kvalitet


Via vores kvalitetsvurderinger udarbejder vi rapporter med karakterer og kommentarer til og for vores kunder, der ønsker dokumentation for kvaliteten. Disse kvalitetsrapporter omfatter også vurderingerne fra vores kvalitetscontroller.

Vi ønsker at levere en service, som er så tæt på ”Meget tilfredsstillende” som muligt - dvs.1 på vores kvalitetsskala. Målet er et kvalitetsgennemsnit på 1,30 eller lavere pr. år. Dette mål er en direkte afspejling af vores holdning til kvalitet.

Vores kvalitetsgennemsnit på 1,30 blev fastsat i 2012, og målet er nået lige siden. Den unge Anders' fokus på god kvalitet og ordentlig service er fortsat helt grundlæggende, og kvalitet er netop, hvad vi er kendt for indenfor vores tre kerneområder: Erhvervsrengøring, Vinduespolering og Ejendomsservice.

Vil du vide mere om vores kvalitetssikringssystem, er du velkommen til at kontakte os.

 
Ring os op ikon

Brug for rengøring?

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du vil have et tilbud på rengøring, vinduespolering eller ejendomsservice med omtanke for miljøet.

 
Medarbejder - Ejaz

Ejaz

”Der er ingen steder som Anders Andersens Rengøring. Der sættes pris på medarbejderne"
Læs EJaz' udtalelse
Medarbejder - Peter og Brian

Peter og Brian

”Det er godt at arbejde i AAR. Vi har gode kunder, gode opgaver og gode inspektører"
Læs Peters OG Brians udtalelse
Medarbejder - Annika

Annika

”Jeg kan godt lide, at der er selvstændighed i jobbet som servicemedarbejder og tillid til os i AAR."
Læs Annikas udtalelse