Vores daglige ledelse er anderledes
Tid til at levere kvalitet
I Anders Andersens Rengøring prioriterer vi tid til synlig ledelse. Derfor har vores daglige serviceledelse relativt få kunder at servicere. Vi ønsker, at der en tæt dialog med både kunde og medarbejder, og herigennem sikre et konstant fokus på kvalitet. Vores kvalitetsstandard kræver, at der er tid nok til opgaverne, herunder ikke mindst ledelsestid til medarbejdersupport og medarbejderpleje.
I en rengøringsløsning fra Anders Andersens Rengøring har den daglige ledelse fire lag:
Vi skal til stadighed være førende leverandør af kvalitetsrengøring i Danmark
Det vil sige, at Anders Andersens Rengøring skal være den foretrukne leverandør for virksomheder, der ønsker rengøringsløsninger med garanti for kvalitet, stabilitet og loyalitet.
Vi skal til stadighed være den foretrukne arbejdsgiver i rengøringsbranchen
Dette opnås ved at sikre alle medarbejdere en ordentlig behandling, herunder give dem mulighed for personlig udvikling og dygtiggørelse gennem intern og ekstern uddannelse.