”Jeg har været tilsynsførende i 17 år og startede som trappevasker for 22 år siden. Det at have prøvet arbejdet som trappevasker giver mig en god viden og erfaring, når jeg har kontakt med kunder og kollegaer. Jeg kan sætte mig i begges sted, hvilket gør det nemmere at løse potentielle udfordringer, forstå og hjælpe dem”. Maria styrer til daglig en af vores store kunder i Ørestaden, og har samtidig en masse store ejendomme rundt i København.
”Jeg har med årene fået mere og mere erfaring. I dag har jeg den daglige kontakt med kundernes kontaktpersoner, vagter, facility medarbejdere og kollegaer. Jeg står for løn, fakturering og koordinering af varer og leveringer. Det er også mig, kollegaerne ringer til, når de skal melde sig syge eller har brug for hjælp. Jeg går meget op i, at mine kollegaer har det godt, og støtter dem. Det er vigtigt, at nye kollegaer føler sig velkommen og lyttet til, så jeg er ude og følge op på dem løbende. Det er også en af grundene til, at jeg er blevet arbejdsmiljørepræsentant. Jeg deltager også ved opstarts- og statusmøder hos kunderne”.